SwingGroup - Cases
SwingGroup

Nieuws
Cases
Getuigenissen
Referenties
Infosessies
Jobs
Incentivepartners
Businesspartners

Swing Producten

SwingLoyalty
SwingShop
SwingGift
  Home  >  SwingGroup  >  Cases: overzicht

 
twitterLinkedInSlideShareBlog

Marktleider word je niet als je klanten niet tevreden zijn. Deze klanten zijn meer dan tevreden. Ze getuigen er graag over.

 
Cases

SimacSimac: ICT-bedrijf kiest voor weboplossing
Simac nv is een leverancier van ICT-infrastructuren en een strategische ICT-integrator met een breed dienstenaanbod voor ondernemingen. Voor het tweede jaar op rij opteerde Simac ervoor om de eigen medewerkers een SwingGift Voucher te schenken als eindejaarsattentie.
Lees verder...


EnfinityEnfinity: Dealers in het zonnetje
Enfinity levert als Belgisch marktleider zonne-energiesystemen aan zowel particuliere klanten als aan de bedrijfswereld. Voor de verkoop op de particuliere markt doet Enfinity een beroep op een netwerk van erkende dealers. In het kader van een marketing ondersteuningsprogramma, vroeg de onderneming aan SwingGroup om een doeltreffende incentive campagne uit te werken voor deze doelgroep.
Lees verder...


UnizoUnizo: Unizo beloont vrijwillige inzet met SwingGift Vouchers
Unizo maakt als grootste ondernemersorganisatie van België gebruik van SwingGift Vouchers om zowel eigen medewerkers als klantenrelaties in de bloemetjes te zetten. Voor Directeur Communicatie Guy Muesen vormen het keuzeaanbod en de kostenefficiëntie van het systeem doorslaggevende factoren.
Lees verder...


QuickQuick Restaurants: voor alle Belgen een dessert
Dat was toch de bedoeling van Quick toen het voorjaar 2010 een incentivecampagne onder de naam “Een beetje zoetigheid” lanceerde in al zijn restaurants in België en Luxemburg. De Belgen zijn geen grote desserteters – zeker als je ’t vergelijkt met Frankrijk – dus kunnen ze wel een duwtje in de rug gebruiken.
Lees verder...


TriFinanceTriFinance: wie zoekt die vindt... nieuwe collega's
Het is algemeen bekend: financiële profielen zijn niet makkelijk te vinden. En financiële profielen zijn nu net wat het bedrijf TriFinance permanent zoekt. Op zijn zoektocht schakelt het de klassieke media in, maar ook zijn eigen medewerkers. Shana Cornelis, Verantwoordelijke Interne Marketing & Communicatie bij TriFinance: “Om de juiste talenten aan te trekken, is networking vandaag de dag een sterk middel: geen beter kanaal dan wie kent wie. Daarom kozen we voor een employee-referralplatform.”
Lees verder...


JaguarJaguar: succesvolle voorverkoop
Om sneller te kunnen inspelen op de markt bieden autoproducenten hun nieuwe modellen vaak in voorverkoop aan. Jaguar deed het met de XF en nu terug met de prachtige XJ. Maar hoe breng je zo’n luxelimousine in volle crisis succesvol aan de man?
Lees verder...


PioneerPioneer: 3 dealersegmenten, 3 landen, 1 incentiveprogramma
Voor zijn verkoop hangt Pioneer Benelux af van zijn doorverkopers. Maar het is geen eenvoudige klus om die te motiveren: met 400 dealers in drie segmenten is dat serieus wat werk. En zeker als ze in drie landen zitten en twee verschillende talen spreken.
Lees verder...


LandbouwkredietLandbouwkrediet: objectief peterschapsactie met 30% overschreden
In 2006 lanceerde Landbouwkrediet het succesvolle voordelenprogramma Fidelio voor de leden van zijn coöperatieve, die ze coöperatoren noemt. Om nieuwe coöperatoren aan te trekken schakelt de bank geregeld zijn bestaande leden in. Als ze een nieuwe coöperator aanbrengen, worden ze peter, en krijgen ze een geschenk. Maar die peterschapsacties brachten heel wat administratieve en logistieke kopzorgen met zich mee.
Lees verder...


FavorFavor Lease: autodealers verkopen leasingcontracten van Favor Lease
Favor Lease maakt deel uit van de autodistributiegroep Alcopa, de invoerder van Hyundai, Suzuki en Isuzu in Belgiƫ. Favor Lease is specialist in operationele leasing. Het biedt zijn diensten aan via het Alcopa-netwerk van autodealers die daarmee hun klanten een totaalservice kunnen aanbieden.
Lees verder...


EnfocusEnfocus: passende geschenken voor Enfocus-dealers over heel de wereld
Het geheim van succesvolle incentive- en loyaltycampagnes? Dat is mensen persoonlijk raken. Of deelnemers aan zulke campagnes nu dichtbij zitten of aan de andere kant van de wereld, SwingGroup spreekt iedereen aan in zijn eigen taal, met boodschappen waar ze iets aan hebben.
Lees verder...